Mówi się, że samochód to swoista skarbonka. Ciągłe wymiany oleju, naprawy czy chociażby tankowanie nie są czynnikami, dla których nabywamy auto z wielką przyjemnością. Większość z nas traktuje tego rodzaju pojazd jako środek niezbędny w celu przemieszczania się z punku A do punktu B. Jeśli weźmiemy jednak pod uwagę, że auto może na siebie zarabiać a nawet generować dodatkowe zyski to kwestie te zaczynają wyglądać zupełnie inaczej.
Okazuje się, że samochód może być bardzo skutecznym nośnikiem reklamowym. Nie chodzi tu wcale o obklejanie go tandetnymi naklejkami, które bardziej denerwują innych kierowców aniżeli rzeczywiście pozwalają informować, ale o dużo bardziej subtelny przekaz. Taki może odbywać się za sprawą ramki pod tablice rejestracyjne. To na nich można zamieszczać hasła reklamowe, logotypy czy dane teleadresowe. Tylko wystarczy, by inny kierowca je dostrzegł i zapamiętał. Co więcej, reklama tego rodzaju jest dużo bardziej tolerowana przez uczestników ruchu. Wszystko dlatego, że nie jest nachalna i nie dekoncentruje w czasie podróżowania.
A jakie są jeszcze zalety tego sposobu wykorzystywania samochodu? Taka reklama jest tania a przy tym jej zasięg jest ogromny. Przecież auto może poruszać się po licznych drogach, nie tylko w jednym mieście, ale na obszarze całego kraju. Dzięki temu informacje na nim zamieszczone mogą docierać do szerokiego grona odbiorców.