regały sklepowe
Reklama

Jak wyposażyć sklep odzieżowy?

Nic tak pozytywnie nie działa, jak odpowiednie wyposażenie sklepu. Ekspozycja towaru to klucz do sukcesu każdego sklepu i bierzemy tutaj pod uwagę asortyment każdego rodzaju. Nie inaczej jest w przypadku sklepu z ubraniami. Klienci chcą widzieć dokładnie każdy produkt. Musi ich on zainteresować, by wywołać potrzebę zakupową, a w dalszej kolejności spowodować wyjęcie portfela i zapłacenie za dany przedmiot.

Ubrania są asortymentem specyficznym. Nie wystarczy ułożyć serii bluzek na półkach. Potrzebne są specjalne regały sklepowe, wieszaki, manekiny, które będą prezentować poszczególne komplety. Warto brać pod uwagę nie tylko ich funkcjonalność, ale również aspekt wizerunkowy. Wyposażenie sklepu, na które składają się meble ekspozycyjne, mają wpisywać się w klimat całego sklepu. Mają zachęcać do wejścia i obejrzenia oferty. Mają wreszcie odpowiednio przedstawiać towar, jaki znalazł się w sklepie.

Regały mają być obszerne, ale nie mogą „zagracać” większości powierzchni sklepowej. Klient ma czuć się swobodnie i w pełnym komforcie przeglądać oferowane ubrania. W sklepie odzieżowym powinny zawisnąć duże lustra, musi być też stworzona przynajmniej jedna przymierzalnia. Oprócz podstawowych regałów, półek i wieszaków, powinny znaleźć się również kosze, w których znajdą się mniejsze produkty albo te, które są aktualnie w specjalnej promocji.

Obowiązkiem jest również zatrudnienie odpowiedniej kadry. W sklepie z ubraniami powinny pracować osoby, które znają się na modzie i lubią swoją pracę. To nie tylko pracownice, które potrafią obsłużyć kasę fiskalną, ale również doradczynie, które pomogą swoim klientom w wyborze właściwych elementów garderoby. Trafny wybór i zadowolenie z wyglądu sprawią, że z całą pewnością wrócą do sklepu po kolejne ubrania.

Na wyposażenie dobrego sklepu z odzieżą należy przeznaczyć co najmniej 10 000 złotych. Za tę kwotę nabędziemy podstawowe meble ekspozycyjne, regały sklepowe i inne niezbędniki, dzięki którym nasza oferta spotka się z zainteresowaniem potencjalnych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.