meble metalowe
Reklama

Ekspozytory reklamowe – rodzaje, charakterystyka

Prezentacja rozmaitych produktów i elementów informacyjnych wymaga użycia wysokiej jakości konstrukcji, które nie tylko zapewnią odpowiednią ekspozycję, ale również okażą się odporne na wpływ wszelkiego rodzaju czynników zewnętrznych.

Kryteria te powinny spełniać ekspozytory reklamowe, wykorzystywane między innymi w sklepach, punktach informacyjnych, supermarketach, halach, warsztatach czy też na targach. Jak można się domyślić, służą one głównie do przedstawiania konkretnych produktów, nie tylko tych dostępnych na sprzedaż. Bez względu jednak na ich specyfikę, ekspozytory koniecznie muszą spełniać szereg kryteriów. W przeciwnym wypadku okażą się po prostu bezużyteczne.

Nie należy zapominać też o tym, że wpływ na ich przydatność ma również odpowiednie dopasowanie. Nie tylko do specyfiki produktu, ale również miejsca ekspozycji oraz funkcji, jakie mają spełniać tego typu konstrukcje. Mając to na uwadze, przed dokonaniem ostatecznego wyboru należy dokładnie zaznajomić się z dostępną ofertą rynkową. Jest to zdecydowanie najbezpieczniejsze rozwiązanie.

Jakie ekspozytory wybrać? Na co zwrócić uwagę?

 

Zdecydowanie największą popularnością cieszy się tak zwany ekspozytor sklepowy, na którym umieszczane są wszelkie sprzedawane produkty. Jak sama nazwa wskazuje, znaleźć można go w sklepie. Co jednak istotne, występuje on w wielu odmianach. Wymienić należy między innymi ekspozytory modułowe, dedykowane konstrukcje na kosmetyki, stojaki multimedialne, ekspozytory z kratą czy też produkty na narzędzia, kostkę brukową i inne elementy sprzedawane w sklepach budowlanych.

W tej jakże szerokiej kategorii ekspozytorów znajdują się również standy informacyjne. Mowa tu o stojakach, na których umieszczane są różnego rodzaju materiały, takie jak foldery, ulotki czy też katalogu. Służą one oczywiście przekazywaniu klientom informacji. Podobnie jak w przypadku ekspozytorów sklepowych, zdecydować możemy się na produkty bardzo zróżnicowane pod względem budowy, wyglądu i wymiarów.

Czy to koniec? Oczywiście, że nie. U producenta zamówić możemy również specjalne stojaki na gazety i książki, a także całą masę stojaków niestandardowych, które wcale nie muszą służyć do ekspozycji. Bez względu na wybrany rodzaj, zawsze warto zwracać uwagę na sposób wykonania oferowanych produktów. Kluczowe będą zwłaszcza użyte materiały. Powinny one zapewniać należytą odporność mechaniczną, jak również na wpływ rozmaitych czynników zewnętrznych, które mogłyby doprowadzić do uszkodzenia konstrukcji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.